Tuesday, December 11, 2012

School Holiday!



Assalamualaikum semua.

Cuti sekolah? Bosan! Bosan gila tak tau nak buat apa..

Aku tak pergi mana-mana pon, just pergi Cameron Highlands..

Bosan duduk rumah, hanya besarkan badan je aku tau..

(Makan, tido, tengok TV, online..)

Tu jela keje aku duduk rumah.. Bosan!!!!

Kalo aku duduk rumah, aku jadi kuat makan..

Kalo kat asrama tak kuat sangat aku makan.. hurmm


Kadang-kadang, aku kena masak tengah hari.. (nightmares)

Dah la aku tak reti nak masak..

Aku kena masak pon sebab mama takde kat rumah n mama da pesan kat aku kalo ikutkan hati aku taknak aku masak tapi disebabkan perut aku yang cepat sangat lapar nih terpaksa jugaklah aku masak (mama keje, balik petang)

(kalo abah yang masak tak boleh nak bayang kan… hahahaha tapi abah takkan nye nak masak lagipun abah keje balik hari Jumaat)

Kalo kakak (Zafirah) ade kat rumah kan bagus takde la aku kene masak…


Sebenarnye tak tau nak cakap apa, saja nak update blog yang da lama tak update nih..

Ok la da tak tau nak cakap apa lagi da.. Bye!




No comments: