Wednesday, December 8, 2010

Jamuan Akhir Tahun 6 Di McDonald

Jamuan Akhir Tahun 6 nie sehari sebelum keputusan UPSR keluar. So kami enjoy habis-habisan...
Jamuan nie hari Rabu, pukul 4 p.m.. tp tarikh aku dah tak ingat dah..., makan Big Mac dengan ice-cream cake...sedap giler. Tp pagi tu, kat sekola dah makan KFC untuk  Jamuan Akhir Tahun Pengawas Sekolah. Lepas makan KFC dah terasa kenyang giler macam tak nak makan tengahari dah. Balik rumah aku tak makan sebab simpan ruang untuk McD nanti...nasib baik perut aku tak pecah.


The Last Moment To Share
Hampir penuh satu McD dengan student sekolah kite orang..


ini cikgu kita orang mase kita orang darjah 5



ini cikgu darjah 6, guru pss dan ustazah..


ini cikgu Math kita orang...


Faranadina like the star..
because there have 5 members..


The emo black gang...
hihihi..


hahaha.. cantik pic nie..


suka pic nie...
gotta love this pic..


hello everybody..
peace nowar....


saper ar makhluk di atas kepala kita orang tu..
hehehe...


ini Faranadina...
I hope like that...


ini budak lelaki tahun 6 yang selalu bukan selalu tapi suka buat kacau...
kay that's all byee...

No comments: