Saturday, December 18, 2010

‎COPY THIS INTO YOUR STATUS AND SEE WHAT PEOPLE RATE YOU

1. violent.
2. cool.
3. sweet.
4. talkative.
5. quiet.
6. fit.
7. funny.
8. joker.
9. perfect type.
10. i love you.
11. missing you.
12. retarded.
13. stupid.
14. fierce.
15. wish you were my boyfriend/girlfriend.
16. outgoing.
17. kind.
18. cute.
19. shy.
20. awesome

Wednesday, December 8, 2010

Hari Akhir Di Sekolah Rendah

Hari last kat sekolah nie ader lar yang bawa camera untuk ambil gambar bersama kawan dan cikgu buat kenangan dorang ar masa di sekolah rendah. 




hrmm, hari tu kena duduk kat kantin sebab hari tu hari naik kelas baru dorang..






Gambar kita orang dengan guru kelas dan guru BI kita orang..




Hari terakhir aku menjadi seorang Pengawas Sekolah..
huhuhu...




Aku dengan Farah Afiqah..
This time forafiqah..
hehehe, gurau jer Farah..
(No Touching)




My best friend..
Time nie kat tapak perhimpunan sekolah..




hahaha.., budak lelaki macam cacing kepanasan jer..




hrmm, waktu nie balik sekolah Cikgu Sharifah cikgu BM kita orang..
Dia belanja kita orang makan KFC..
Terima Kasih Cikgu...




Aku dengan anak Cik Alati, Ariana..
cute kan..




kay, pic nie sehari sebelum hari last day school..
bergambar dengan Tokoh Murid 2010..
kay that's all bye.

Jamuan Akhir Tahun 6 Di McDonald

Jamuan Akhir Tahun 6 nie sehari sebelum keputusan UPSR keluar. So kami enjoy habis-habisan...
Jamuan nie hari Rabu, pukul 4 p.m.. tp tarikh aku dah tak ingat dah..., makan Big Mac dengan ice-cream cake...sedap giler. Tp pagi tu, kat sekola dah makan KFC untuk  Jamuan Akhir Tahun Pengawas Sekolah. Lepas makan KFC dah terasa kenyang giler macam tak nak makan tengahari dah. Balik rumah aku tak makan sebab simpan ruang untuk McD nanti...nasib baik perut aku tak pecah.


The Last Moment To Share
Hampir penuh satu McD dengan student sekolah kite orang..


ini cikgu kita orang mase kita orang darjah 5



ini cikgu darjah 6, guru pss dan ustazah..


ini cikgu Math kita orang...


Faranadina like the star..
because there have 5 members..


The emo black gang...
hihihi..


hahaha.. cantik pic nie..


suka pic nie...
gotta love this pic..


hello everybody..
peace nowar....


saper ar makhluk di atas kepala kita orang tu..
hehehe...


ini Faranadina...
I hope like that...


ini budak lelaki tahun 6 yang selalu bukan selalu tapi suka buat kacau...
kay that's all byee...